KÓD PROJEKTU | NÁZEV PROJEKTU | DOBA ŘEŠENÍ |
---|---|---|
Evropská komise | Studies; methodologies and support services for the programming cycle of EU-funded research to Foster the competitiveness of the EU-space sector | |
Evropská komise | Výzkum a vývoj transpondéru a souvisejícího specializovaného SW pro bezpilotní letadla | 2021 – 2023 |
H2020-641627 | Rozšiřování kapacit pro nasazování aplikací využívajících GNSS navigační signál v oblasti civilního letectví | 2015 – 2017 |
H2020-640211 | Kvalita inženýrských studijních programů v oborech leteckých a kosmických technologií | 2014 – 2016 |
04307/42011/0001 | Využití informačních a komunikačních technologií jako nástroje při optimalizaci plánování letů pro zajištění udržitelného rozvoje | 2005 – 2007 |
CZ.04.3.07/3.2.01.1/0101 | Vytvoření studijního programu: Lidský činitel v oblasti technologie údržby letadel | 2005 – 2006 |
KÓD PROJEKTU | NÁZEV PROJEKTU | DOBA ŘEŠENÍ |
---|---|---|
CK03000036 | Ochrana letectví před nízkoenergetickými lasery | 2022 – 2025 |
CK03000054 | Digitalizace poskytování služeb AFIS a Radio | 2022 – 2024 |
FW04020025 | IoT zařízení pro digitální identifikaci pilotovaného letectví v U-space | 2022 – 2024 |
CK02000321 | Integrace simulátorů vestibulárních iluzí do ab-initio výcviku | 2021 – 2024 |
CK02000127 | Systém detekce rušení signálů družicové navigace pro oblast integrovaných bezpečnostních prvků v silniční dopravě | 2021 – 2024 |
CK02000005 | Moderní nástroje a metody pro zvýšení kvality bezpečnosti letecké dopravy na mezinárodních letištích v ČR | 2021 – 2024 |
CK01000204 | Zvýšení efektivity plánování a provádění údržby | 2020 – 2023 |
CK01000185 | 2020 – 2023 | |
CK01000183 | Výzkum vlivu rušení GNSS signálu v oblasti letectví | 2020 – 2023 |
CK01000073 | Digitalizace integrovaného dozoru nad bezpečností leteckých organizací | 2020 – 2023 |
CK01000031 | Inovativní způsob navigace vrtulníků letecké záchranné služby v České republice s využitím GNSS; postupů Point in Space a tratí Low Level Routes | 2020 – 2023 |
TK02010106 | Čistá mobilita a její perspektiva v silniční nákladní dopravě | 2019 – 2022 |
TJ02000334 | Psychofyziologická kondice u pilotů a její vliv na provedení závěrečné fáze přistání na letišti | 2019 – 2021 |
LTACH19032 | Využití ontologického inženýrství ve znalostních systémech letecké kvality a spolehlivosti | 2019 – 2021 |
TJ02000048 | Návrh standardních scénářů pro bezpečný provoz bezpilotních systémů | 2019 – 2021 |
TIRAMD905 | Sjednocení a standardizace ARFF výcviku v ČR včetně ověřování kvalifikační úrovně | 2019 – 2020 |
TL01000421 | Hodnota letecké dopravy pro Českou republiku | 2018 – 2021 |
VI20172019090 | Systém pro odhalování nezákonného rušení GNSS signálu v blízkosti strategické infrastruktury | 2017 – 2019 |
TJ01000377 | Výzkum inteligentních komponent systémů pro sběr a vyhodnocení bezpečnostních dat | 2017 – 2019 |
TJ01000252 | Výzkum kvantitativních metod pro analýzu a vyhodnocování rizik studií bezpečnosti | 2017 – 2019 |
TF02000044 | Vývoj efektivních pilotních výukových nástrojů a metodiky s důrazem na zvýšení bezpečnosti létání | 2016 – 2017 |
TB0400MD010 | Vytvoření poloprovozu národního systému sběru; analýzy a vyhodnocení dat potřebných pro dohled regulátora nad organizacemi civilního letectví podle nařízení Komise (EU) č. 965/2012 přílohy II | 2015 – 2016 |
TA04030465 | Výzkum a vývoj progresivních metod pro měření bezpečnostní výkonnosti leteckých organizací | 2014 – 2017 |
TA04030221 | Přístrojové postupy pro letadla s rotačním křídlem | 2014 – 2017 |
VG20132015130 | Využití nástrojů krizového řízení; rizikového inženýrství; systémového inženýrství a moderních technologií ke zvýšení ochrany před protiprávními činy na mezinárodních letištích v České republice | 2013 – 2015 |
CG941-056-220 | Návrh informační báze provozních předpisů CL a realizace mezinárodních požadavků na vzdělávání leteckého personálu | 2009 – 2010 |
GA103/01/0587 | Zvyšování bezpečnosti a kvality v civilním letectví ČR | 2003 |
KÓD PROJEKTU | NÁZEV PROJEKTU | DOBA ŘEŠENÍ |
---|---|---|
SGS21/132/OHK2/2T/16 | Systémový přístup ke státnímu dozoru nad bezpečností s využitím modelu bezpečnosti STAMP | 2021 – 2022 |
SGS21/133/OHK2/2T/16 | Vývoj integrovaného systému řízení provozní bezpečnosti v leteckých údržbových organizacích | 2021 – 2022 |
SGS21/134/OHK2/2T/16 | Experimentální ověření odolnosti pilotů vůči vestibulárním iluzím z hlediska výcviku a praxe | 2021 – 2022 |
SGS21/135/OHK2/2T/16 | Verifikace použitelnosti cenově dostupných bezpilotních technologií pro ověřování leteckých pozemních zařízení a jejich integrace do provozu v okolí řízených letišť | 2021 – 2022 |
SGS21/136/OHK2/2T/16 | Enhancement of the diversion airport selection methodology | 2021 – 2022 |
SGS20/143/OHK2/2T/16 | Zařízení pro sběr a poskytování dat v průběhu letu | 2020 – 2021 |
SGS19/131/OHK2/2T/16 | Hodnocení psychofyziologického stavu pilota v reálném čase | 2019 – 2020 |
SGS19/124/OHK2/2T/16 | Studium vlivu únavy na výkonnost pilotů | 2019 – 2020 |
SGS19/133/OHK2/2T/16 | Rozšířená realita jako forma podpůrného prostředku pilotů pro provádění letu | 2019 – 2020 |
SGS19/132/OHK2/2T/16 | Alternativní metody navigace pro případ nedostupnosti GNSS v letectví | 2019 – 2020 |
SGS19/128/OHK2/2T/16 | Optimalizace provozu motorů malých dopravních letadel pomocí monitorovaní parametrů motoru | 2019 – 2020 |
SGS19/127/OHK2/2T/16 | Využití ADS-B zpráv jako indikátoru rušení GNSS | 2019 – 2020 |
SGS19/125/OHK2/2T/16 | Konceptuální model integrace znalosti z bezpečnostních studií s daty o bezpečnosti z provozu | 2019 – 2020 |
SGS19/083/OHK2/1T/16 | Model únavy pro Fatigue Risk management systém leteckého dopravce | 2019 |
SGS18/156/OHK2/2T/16 | Metoda výpočtu bezpečnostní výkonnosti pro systémově analytické modely bezpečnosti | 2018 – 2019 |
SGS18/095/OHK2/1T/16 | Koncepce vyhodnocování provozní efektivity centralizovaných stanovišť bezpečnostní kontroly na letištích | 2018 |
SGS17/149/OHK2/2T/16 | Ohodnocení rizik způsobené bezpilotními prostředky při střetu s člověkem | 2017 – 2018 |
SGS17/150/OHK2/2T/16 | Hodnocení psychofyziologického stavu pilota pomocí fyziologických parametrů | 2017 – 2018 |
SGS17/151/OHK2/2T/16 | Kondenzační stopy ve vzdušném prostoru České republiky | 2017 – 2018 |
SGS17/152/OHK2/2T/16 | Optimální konfigurace stání letadel pro mezinárodní letiště | 2017 – 2018 |
SGS17/153/OHK2/2T/16 | Nástroj pro analýzu zatížení RF pásem 1030/1090 MHz | 2017 – 2018 |
SGS17/154/OHK2/2T/16 | Využití Senzorických sítí pro bezpečnostní kontrolu cestujících | 2017 – 2018 |
SGS17/155/OHK2/2T/16 | Vývoj modelu pro implementaci výcviku profesionálních pilotů založeného na zkušenostech z provozu | 2017 – 2018 |
SGS16/188/OHK2/2T/16 | Model pro analýzu a vyhodnocení časového průběhu úrovně provozní bezpečnosti poskytovatelů letových navigačních služeb | 2016 – 2017 |
SGS16/189/OHK2/2T/16 | Zvyšování efektivity odbavovacího toku cestujících a jejich spokojenosti | 2016 – 2017 |
SVK 27/16/F3 | Co je nového v letectví a kosmonautice? | 2016 |
SGS15/172/OHK2/2T/16 | Využití termokamer při přiblížení na přistání | 2015 – 2016 |
SGS14/212/OHK2/3T/16 | Navržení a otestování nového přiblížení na přistání s využitím GNSS pro malá neřízená letiště | 2014 – 2016 |
SGS14/213/OHK2/3T/16 | Studie vlivu kondenzačních čar na radiačíní bilanci Země | 2014 – 2016 |
SGS14/165/OHK2/2T/16 | Výzkum proudového pole ve stupni odstředivého kompresoru s tandemovými lopatkami | 2014 – 2015 |
SGS14/167/OHK2/2T/16 | Vytvoření metody definování a využívání Risk Based indikátorů pro zvyšování provozní bezpečnosti v letectví | 2014 – 2015 |
SGS14/164/OHK2/2T/16 | Využití metod teorie spolehlivosti pro hodnocení provozní bezpečnosti socio-technického systému letiště | 2014 – 2015 |
SGS14/166/OHK2/2T/16 | Vývoj nízkonákladového přehledového řešení pro nekritické aplikace v oblasti všeobecného letectví | 2014 – 2015 |
SGS13/156/OHK2/2T/16 | Návratový bezpilotní prostředek pro meteorologické sondy | 2013 – 2014 |
SGS13/090/OHK2/1T/16 | Využití přehledové informace pro zvýšení provozní bezpečnosti služby AFIS | 2013 |
SGS12/164/OHK2/2T/16 | Hodnocení a predikce rizik ovlivňujících lidského činitele u řídících letového provozu | 2012 – 2013 |
SGS12/165/OHK2/2T/16 | Nástroje pro zlepšení provozní bezpečnosti a zvýšení ochrany před protiprávními činy malých mezinárodních letišť | 2012 – 2013 |
SGS10/304/OHK2/3T/16 | Návrh metodik pro implementaci NDT (Non – Destructive Testing – nedestruktiví zoušení) v údržbě letadel | 2010 – 2012 |
SGS10/221/OHK2/2T/16 | Využití objektově orientované systémové analýzy ke zvýšení bezpečnosti a kvality provozních činností na mezinárodních letištích | 2010 – 2011 |
CTU0922416 | Rozšířené funkce zajištění bezpečnosti letového provozu | 2009 |
CTU0906416 | Externí náklady letecké dopravy | 2009 |
CTU0906516 | Hluková zátěž letišť | 2009 |
CTU0612516 | Monitorování a diagnostika emotivních procesů pilotů při letu ve zhoršených meteorologických podmínkách | 2006 |
CTU0411916 | Počítačová podpora výuky profesionálních pilotů na ČVUT | 2004 |
CTU0412016 | Optimalizace metodiky plánování a přípravy letu u provozovatele obchodní letecké dopravy v oblasti všeobecného letectví | 2004 |
CTU0317816 | Laboratoř pro moderní výuku a praktické provádění plánování a přípravy letu | 2003 |
KÓD PROJEKTU | NÁZEV PROJEKTU | DOBA ŘEŠENÍ |
---|---|---|
Subcontract agreement on the “Elaboration of IFR Study” project | 2017 | |
Expertní činnost pro ministerstvo zdravotnictví ČR spojená s LZS | 2015 | |
1614700089 | Studie proveditelnosti podélného parkování a optimálního terminálu pro WheelTug | 2014 – 2015 |
140LLB | Safety management systém a indikátory bezpečnosti pro leteckou školu | 2014 |
1402LLB | Studie proveditelnosti; zaměřená na zdroje bezpečnostních dat a jejich využití pro práci s indikátory bezpečnosti | 2014 |
MSM 210000012 | Transdisciplinární výzkum v oblasti biomedicínského inženýrství | 1999 – 2004 |